مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید
سرخط خبرها

 آیا «رتبه‌بندی معلمان» شامل حال بازنشستگان فرهنگی نیز می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۷۸۰۱
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
 آیا «رتبه‌بندی معلمان» شامل حال بازنشستگان فرهنگی نیز می‌شود؟
بازنشستگان فرهنگی می‌گویند: امیدواریم در اصلاح نهایی لایحه رتبه‌بندی ما را نیز مدنظر قرار دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، اظهارات یک نماینده مجلس، نور امید را در دل بازنشستگان فرهنگی زنده کرده است. این بازنشستگان می‌گویند: امیدواریم واقعاً رتبه‌بندی را با توجه به منافع بازنشستگان مورد اصلاحات قرار دهند تا ما نیز شامل افزایش حقوق شویم.

این بازنشستگان می‌گویند: بیش از یکسال است که همسان‌سازی و دغدغه‌های آن مطرح است؛ در همسان‌سازی، هدف این است که حقوق بازنشستگان را تا پایه‌ی نود درصد حقوق شاغلان هم‌تراز افزایش دهند. یعنی قرار است حقوق بازنشسته و شاغل همتراز، تقریباً برابر شود؛ اگر همین اصل را مبنا قرار دهند باید رتبه‌بندی شامل حال بازنشستگان شود؛ اگر دریافتی معلمان شاغل و کادر آموزشی افزایش یابد، عادلانه است که این افزایش بازنشستگان هم بشود.

در روز‌های اخیر، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحد‌های آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود. سمیه محمودی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پس از سال‌ها لایحه رتبه‌بندی معلمان به عنوان موثرترین قشر جامعه به مجلس رسید و در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شد، اما این طرح نواقص قابل توجهی دارد که باید برطرف شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی معلمان باید شامل حال کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته و کلیه واحد‌های آموزش و پرورش اعم از اداری و آموزشی شود، ادامه داد: هیأت رئیسه لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور کار قرار دهد و برای رفع نواقص به صورت دو شوری بررسی گردد.

حالا بازنشستگان امیدوارند در اصلاح نهایی، لایحه به گونه‌ای تغییر کند که بازنشستگان آموزش و پرورش نیز بی‌نصیب نمانند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->